مربی بارسا رقیب این شنبه خود را به خوبی می شناسد، به خصوص با خاطره تازه نیمه نهایی جام حذفی در ذهنش. او کاملا مشخص کرد که اگر بارسا می خواهد هر سه امتیاز بازی را بگیرد باید بهترین بازی خود را ارائه کند. گواردیولا از باشگاه به خاطر قرار ندادن زمان پایان برای تصمیم گیری او درباره قراردادش تشکر کرد، گرچه او قبول کرد که برنامه هایی برای فصل بعد دارد.

بارسا از والنسیا در نیوکمپ در بازی برگشت برای یک بازی حیاتی در لیگ درست 11 روز بعد از حذف آنها از جام حذفی استقبال خواهد کرد. جوزپ گواردیولا بدون شک این رویارویی دوشنبه شب را «یک بازی سخت، برابر تیمی که موقعیت سختی را برای ما در جام حذفی ایجاد کرد» خواند. او اصرار ورزید که تیمش با وجود شرایط سخت ادامه می دهد و «یک نمایش عالی» برای شکست والنسیا در مقام سوم خوهد داشت.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


طبق اظهارات گواردیولا: «تیم هایی که شما در مقابل آنها به تازگی بازی کرده اید می تواند زندگی را کمی مشکل کنند». بازیکنان سعی می کنند برای انجام همان بازی استانداردی که در بازی های پیش نشان دادند تمرکز کنند. «والنسیا می تواند با هیچ چیز برای شما مشکل آفرین باشد. این مسابقه می تواند پیچیده باشد، ما تلاش می کنیم که احساس خوبی از چند بازی قبل داشته باشیم».


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:اخباربارسلونا,بارسلونا,آبی و اناری ها,اخبار اروپا,فوتبال,فوتبال اروپا,گواردیولا,پپ گواردیولا,

ساعت 23:25 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت